Vzděláváním a rozvojem dospělých se zabýváme od roku 2005, někteří členové našeho týmu ještě déle. Proto vám dokážeme nabídnout to nejlepší z našich zkušeností a vše přizpůsobit na míru, přesně podle vašich potřeb – od řidičů, přes dispečery, techniky, až po top management. Vždy s využitím nejnovějších poznatků a celosvětových zkušeností.
A to nejdůležitější ...s námi vás řízení aut bude zase bavit!
Každá firma i jednotlivec má prioritní oblast, ve které se pouštíme do práce. Někdo potřebuje ušetřit
při každém tankování, někdo snížit počet nehod.
Dalšího zajímá
životní prostředí a menší produkce výfukových plynů, nebo hledá nový program pro lepší image a goodwill. Stranou nezůstává ani zájem o teambuilding, rozvoj a další motivaci pracovníků.
Ať začneme v jakékoli oblasti, získáte i ze všech dalších. V každém programu chceme, abyste čerpali z jejich synergie.
Inspirujeme, motivujeme, otevíráme možnosti, objevujeme nevyužitý potenciál v každém samostatně a spojujeme lidi do souznějících celků. Podporujeme, vzděláváme, zušlechťujeme. Na kontrétním slově zase tak moc nezáleží. Jednoduše – zajímáme se o lidi a hledáme nejrychlejší a jednoduché cesty, které vám přinesou výsledky. Naše cesta zahrnuje:
Naše kurzy můžete absolvovat v různých variacích. Jsou určeny pro široký okruh řidičů všech skupin řidičských oprávnění a součástí je teorie i praxe.
Pronajměte si lektora sami pro sebe na celý den a pozvedněte tak své řidičské umění na vyšší úroveň!
Hodinový, půldenní nebo celodenní kurz. Každému je ale asi jasné, že čím více času na trénink máme, tím více dovedností získáte. I v krátkých kurzech klademe důraz na praktický nácvik jednotlivých úkonů, ale hodina je dobrá spíše jako ochutnávka naší práce, nebo pro doladění některých postupů po celodenním výcviku.
Pokud se chcete některému tématu věnovat jen na učebně, je to také možné a uspořádáme pro vás samostatný seminář. Obsah je vždy zaměřen na váš vozový park a vaše specifické podmínky. Požadavky předem probereme a program přizpůsobíme vašim časovým možnostem.
Pracujeme s řidiči osobních vozidel, kamionů, autobusů, speciálních vozidel záchranných složek atd. Součástí praktických kurzů je dosledování dosažení požadovaných výsledků a další podpora od našich lektorů.
Pravidelná školení tzv. referentů
Pravidelná školení profesní způsobilosti řidičů z povolání
Vstupní školení profesní způsobilosti řidičů z povolání
Témata jsou předepsaná zákony, přesto vždy řešíme aktuální potřeby vaší firmy a obsah přizpůsobíme na míru. To nejpodstatnější ovšem je, aby školení účastníky bavilo. Větší skupiny proto rádi školíme ve dvojici.
Některým oblastem je dobré věnovat více času než jiným, ale výhodou pravidelného vzdělávání je, že v dalším roce se můžeme věnovat něčemu dalšímu opět důkladně.
Chceme, aby vaši řidiči profesně rostli.
Testy následované nápravnými opatřeními v podobě e-learningu, teoretické výuky, praktického výcviku. Hodnocení provádíme ve dvou úrovních:
... jezdíme do terénu nebo na speciální polygony. Půjčujeme si speciální techniku, která je upravená pro bezpečný nácvik některých situací, do kterých se řidiči mohou dostat.
Terénní výcvik lze realizovat prakticky kdekoli v ČR, výcvik na sněhu a ledu (ICE-Drive) realizujeme v Rakousku (Salzburg), stejně jako nácvik zvládnutí krizových situací (Machtrenk, Pachfurt).
Od autoškoly již uplynula celá řada let. Dříve se učilo držení volantu "za 10 min 2", často vídáme i něco jiného. Správně je "3/4 na 3".
Naše reakce a technická prodleva brzd prodlužuje brzdnou dráhu. Proto se doporučuje rozestup na min. 2 sekndy, tj. při 50 km/h 28 metrů!
Jak názorně demonstrovat, že volantem není potřeba točit až tak moc? Stačí vyjet, postavit kužely podle stop návěsu a zase zacouvat.
Ve dne je to snadné, jakmile se setmí a na psychiku i náš odhad působí stíny i menší rozhled, všechno je jinak. Proto školíme i v noci.
Občas se mrkneme přímo do aut účastníků našich kurzů. Je tam nejlepší materiál k okamžitým změnám a pochopení principů bezpečné jízdy.
Vše je potřeba trénovat. Ale trénink má odpovídat realitě, proto využíváme souvislosti - majáky, houkačka, kolegové na palubě a plná cisterna.
Předpokladem úspěšné práce lektora je jeho kontinuální vzdělávání a rozvoj. Podpora a pochopení od managementu pro jeho ne vždy snadnou práci je výhodou.
Každý lektor, který absolvuje náš kurz je proto automaticky zván na všechny naše kurzy, které vyvíjeme. My si tak otestujeme obsah na lidech, kteří nám dají potřebnou zpětnou vazbu pro případné změny, oni projdou další kurz, který zapadá do celkového konceptu a opět se posunou dál. Využíváme tak synergického efektu a výhod pro všechny zúčastněné.
Celý program sestává z 25 školicích dnů. V jejich průběhu probereme vše podstatné pro práci lektora řidičů. Jedinou podmínkou je, že doprava a vše kolem aut vás baví stejně jako komunikace s lidmi. Na předchozím vzdělání nezáleží, vše potřebné se naučíte od A do Z, tj. od základů prezentačních dovedností, získáte nezbytný teoretický technický zálad a vše prakticky nacvičíme. Jak vlastní jízdu, tak práci s různými typy řidičů. Součástí programu jsou poznatky s psychologie, využití koučovacích metod, osobnostní typologie, stejně jako nácvik zvládání stresových situacích, práce s jednotlivci i se skupinou.
Výhodou jednotlivých modulů je, že pokud vlastního lektora řidičů již máte, můžete z našeho kurzu vybrat pro jeho další rozvoj pouze některé z nich.
I k této oblasti přistupujeme individuálně, i když některé z modulů je lepší absolvovat ve skupině.
Jsme vaše další oči pro lepší vhled do dění ve firmě. Díváme se z nadhledu, bez emocí a události zasazujeme do širšího kontextu, kde mají zcela jiný význam.
Každá firma je jedinečná, stejně jako lidé, kteří v ní pracují. Někteří se vezou, jiní jsou tahouni a sem tam jde někdo i úplně bokem, ale když je potřeba, umí přispěchat na pomoc. Někdy ne.
Podle nás jsou lidé vaším obrazem a jejich efektivita záleží na jejich nadřízeném. Ať chcete nebo ne, v konečném důsledku jste to vy, kdo je přijal. A proto jste to vy, kdo může vše uvést na pravou míru. S překonáním překážek vám pomůžeme. Někdy stačí jen otevřít oči a podívat se na vše z trochu jiné perspektivy.
Už na začátku jsme pochopili, že kvalitní firmu dělají kvalitní zaměstnanci a začali jsme nastavovat nová pravidla, která přinesla pozitivní změny pro firmu. Nejprve jsme se začali zbavovat nekvalitních řidičů, nahrazovat je za velmi kvalitní a tento krok ač se zdál nelehký, tak jsme zvládli lehce. Na konci března 2017 jsme přijali 30 nových kvalitních řidičů a to v době, kdy každý dopravce pláče, že nejsou řidiči...
Jan Pavlíček
majitel JP Spedition and Transport
Hned na prvním sezení jsem zjistil, že to co máme naučené, asi není to pravé a existuje i jiné, lepší řešení. Bolí to, myslet jinak, vnímat věci jinak, jít do jádra věci, vlastně jít až za jádro věci, porozumět počátku, ale stojí to za to, protože mě baví být lepší, zdokonalovat se, učit se, měnit se, protože věřím, že jdu správnou cestou. Někdy je to přímo skvělé, když se mi daří ihned porozumět Vaší myšlence, nebo hádance. Ale občas to je pro mě velmi náročné, když se mi ihned nedaří uhádnout "bingo".
Marek Zlatník
spolumajitel GREENLOG
Co mě a firmě přináší koučink pana Čumpelíka? Dívám se na svět a situace z několika jiných úhlů pohledu. A to i na naprosto banální záležitosti, které se mi dějí pravidelně každý den. Zodpovídám si naprosto základní otázky. Jaká je moje role ve firmě? Kam firma směřuje? Co firma dělá a jaké je její místo na trhu?
Jasně si stanuvji cíle. Musím vědět, co chci – co je můj cíl a za tím si jít. To, že u toho je nutné překonávat překážky (setkat se i s neúspěchem) je normální. Dílčí neúspěch je pouze součástí celkového úspěchu…
Ondřej Kvaček
spolumajitel GREENLOG
Co je u pana Čumpelíka nesporné, je skvělá schopnost přednášet, udržet pozornost a zaujmout posluchače – ať jde o řidiče nebo THP. Tato schopnost je doplněna znalostí témat, o kterých přednáší a zkušeností z aplikace u ostatních zákazníků. Přesto, že naše spolupráce začala na školení řidičů a ekonomice jízdy, poměrně brzo mi došlo, že provázanost věcí ve firmě je obrovská. Nikdy nejsme schopni úspěšně vyřešit ekonomiku jízdy bez toho, abychom měli vyřešený způsob a výběr pracovníků ve firmě a to jak řidičů, tak THP a měli „naladěný“ kolektiv na stejnou vlnu (a to hodně zjednodušuji)...
Jiří Prchal
výkonný ředitel Logistics Solution
Koučink s Jirkou Čumpelíkem z ECODrive mi pomáhá dosáhnout toho, co chci, rychleji a efektivněji. Pomáhá mi zjistit, co doopravdy chci. Jirka je skvělý kouč, který všemu dává svým přístupem další rozměr.
Pokud chcete ze svého osobního růstu vytěžit víc než jenom samotné koučování se, je Jirka tím správným koncem.
Rastislav Lipták
vedoucí dopravy O.K.Trans Praha
Celkově jsem s průběhem celého lektorského kurzu dost spokojen. Přístup je skvělý, nic není uspěchané, vše je hezky vysvětlené, naučil jsem se prezentovat získané dovednosti, získal jsem podstatně větší klid a pohodu, pokud někomu něco vysvětluji, tak mám dojem, že to lidé, kterým to říkám víc chápou. Mám ve věcech, které jim chci předat větší systém (má to hlavu a patu).
Proč bych kurz doporučil? Vysoka profesionalita lektorů! Zábavná a srozumitelná forma! Protože sám na sobě cítím obrovský posun! Jsem si na 100 % jist, že investice do kurzu se vyplatí!
Václav Šuma
školitel ekonomické jízdy O.K. Trans Praha
Do rozvoje řidičů investujeme protože jsem přesvědčen, že v jízdním stylu řidičů jsou obrovské rezervy, které je vhodné využít, zredukovat náklady firmy nejen co se položky PHM týká, ale i opotřebení vozidel. Sám jsem mnoho let velkým příznivcem hospodárné, defenzivní a bezpečné jízdy a proto jsem toto chtěl předávat dál a tudíž absolvoval výcvik pro lektora...
Ing. Milan Hrobař
vedoucí ekonomiky provozu ČSAD Uherské Hradiště
Jsem potěšený, protože při srovnání spotřeb v roce 2008 (před školením) a 2009 (po školení) došlo ke snížení v průměru o 1,59 l/100km. Úspora za čtvrt roku, vzhledem k našim nákupním cenám motorové nafty a téměř 400 tis. najetých km, činí 115 000 Kč bez DPH. Z 16 vozidel došlo u 9 vozidel ke snížení, u 4 vozidel k navýšení a 3 vozidla nemají srovnání, protože v 1Q 2008 tato vozidla ještě nejezdila. Největší dosažená úspora je 4 l/100km. Nejmenší spotřeba je 32,66 l/100km. Zajímavé je také to, že na prvních pěti místech jsou vozidla s proběhem 600 000 – 750 000 km EURO 3.
Jiří Viktora
jednatel a majitel AUDO VIKTORIA
Jakmile jsem viděl vaši osnovu hned mě zaujala. Když bych měl hodnotit konkrétně tak:
1/ již samotná osnova byla známkou toho, že školení bude přínosem;
2/ příprava a vlastní prezentace semináře neměla chybu;
3/ kontakt s řidiči a získání jejich spolupráce;
4/ kázeň řidičů a dochvilnost byla důkazem toho,že je seminář zaujal
Přínosem pro řidiče byla vybraná témata šitá opravdu na každodenní skutečnosti, s kterými se setkávají. Zpětná vazba z prvních dojmů od řidičů je: "takové školení jsme ještě neměli". I já sám jsem si uvědomil např. překážející sloupek ve vozu, když se objevil náhle chodec - teď se víc otočím atd...
Jindřich Fabián
vedoucí střediska dopravy - transportbeton HOLCIM (Česko)
Za léta své praxe jsem se jen výjimečně setkal s tak fundovanou, zajímavou, perfektně presentovanou a především srozumitelnou přednáškou k danému tématu. To není jen hodnocení mé vlastní, ale též odezva našich řidičů, kteří bezprostředně reagovali po jejím absolvování. A to nejdůležitější, tj. reálný přínos v úspoře PHM a změny stylu jízdy se projevil prokazatelně u velké většiny řidičů ihned. Následné praktické jízdy s Vaší spoluúčastí u vybraných řidičů se setkaly s velkým ohlasem-„konečně někdo, kdo jen nepovídá, ale umí to i ukázat“. To je hodnocení, které se od řidičů slyší jen zřídka.
Ing. Vladimír Vrchota
ředitel Wimmer Transportdienst
S vaším školením jsem byla velice spokojena - oceňuji Vaši schopnost zaujmout jednak zajímavým obsahem školení a způsobem vedení školení, kdy aktivně zapojujete účastníky, podněcujete jejich přemýšlení, dáváte prostor k diskusi, kterou svým přístupem podněcujete. Oceňuji též Váš test rizikovosti řidiče, který opět za pomoci vizuálních ukázek situací v silničním provozu nutí účastníka k přemýšlení a vyhodnocení dané situace. Líbí se mi vedení Vašeho školení ve dvojici - školení je tím takové "akčnejší". V neposlední řadě jste výborně čelili ne vždy věcným a smysluplným dotazům a připomínkám některých účastníků.
Anděla Jansová
personální manažerka Pražská plynárenská
Rád bych Vám vyjádřil poděkování za vysoce profesionální spolupráci při zajištění programu akce pro management a zaměstnance úseku Rozvoj ČEZ ICT Services, na který byly kladeny specifické požadavky. Jako zástupce managementu vyzdvihuji zejména vstřícnost a okamžité přizpůsobení se změnám v zadání, které nastaly v průběhu přípravy.
Ing. Ondřej Jaroš
ředitel úseku Rozvoj ČEZ ICT Services
+420 608 72 72 81 – jednatel společnosti
+420 608 72 84 42 – lektoři ECODrive+
Všechny e-maily máme ve tvaru "jméno.příjmení @ ecodrive.cz"
ECODrive Plus, s.r.o.
Naskové 1100/3, 150 00 Praha 5-Košíře
IČO: 27387674 / DIČ: CZ27387674
Společnost je zapsána v OR vedeného Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 115 693